Krajem prošle godine pisali smo o dva parfema čija kampanja nosi istu poruku, a to je utelovljenje mirisa moderne boginje. Naravno mislimo na popularnu Paco Rabann-ovu Olympe-u i Versace-ov Eros Pour Femme.
Ovog puta želimo staviti pred vas sličnu paralelu, u pitanju su Dior-ova Posion Girl i Good Girl od Caroline Herrere.
Pogledajte njihove kampanje:
U januaru 2016. godine kuća Dior pripremila je novo izdanje Poison kolekcije pod imenom Poison Girl, namenjeno mlađim ljubiteljima kultnog brenda, koje dolazi u ružičastoj boji otrovne bočice. Novi miris najavljen je kao gorko - sladak cvetni, skandalozno deliciozan, namenjen buntovnim mladim ženama, pop - feministkinjama koje slede svoje snove. Kompozicija se sastoji od plemenitih sirovih sastojaka. Sicilijanska gorka narandža vodi do ružinog srca kojeg čine majske ruže iz Grasa i Damask ruža. Venecuelanske bobice tonke, sandalovina i vanila završavaju toplom, orijentalnom slatkoćom.
https://www.youtube.com/watch?v=re4icu2NXO8
Carolina Herrera najavljuje izlazak novog ženskog mirisa na tržište u septembru 2016. godine, seksipilnog orijentalca ironično nazvanog Good Girl koji poručuje „Tako je dobro biti loša!“ (#goodtobebad).
Good Girl je najavljen kao inovativna i opojna kombinacija tuberoze i prženih bobica tonke, koja predstavlja dualnost karaktera. Cvetni val belog Sambač jasmina i tuberoze u kombinaciji sa misterioznim i dubokim notama tonke i kakaoa čini da ovaj parfem ima veoma zavodljivu notu.
https://www.youtube.com/watch?v=ZV4iBycGmZU