Webshop nije u funkciji!
Muški parfemi za sva vremena

Muški parfemi za sva vremena

Muški parfemi za sva vremena

Titulu top muških parfema, kao i titulu ženskih, mogu poneti samo oni  parfemi koji zadovoljavaju dva uslova: da zauzimaju važno mesto u istoriji i da su u isto vreme i trendi. Oni su bezvremenski i popularni bez obzira na godinu u kalendaru. Ovi parfemi su dokaz da kroz istoriju određene mirisne note nikada nisu bile zaboravljane, kako od strane otmenog društva, kraljevskog vrha, poznatih i slavnih, tako sve do predstavnika popularne kulture. U njima postoji nešto što ih čini klasičnim i različitim od ostalih parfema koji su popularni samo nekoliko sezona.

Yves Saint Laurent Kouros

Parfem je kreiran 1981. godine.

Inspiracija za ovaj parfem je lepo građen antički muškarac. Ovaj parfem je luksuzan, privlačan, upečatljiv. Lovor, artemizija i žalfija daju kompoziciji aromatičnu dimenziju. U srcu je cimet i korijander pomešan sa svežim bergamorom, cvetno-travnom pelargonijom, elegantnim jasminom i ljutkastim karanfilom.

Davidoff Zino

Parfem je predstavljen 1986. godine.

Ovo je klasičan muški parfem, izrazito muževnog karaktera, namenjen za muškarce koji žele da plene svojom muževnošću. Eleganto cvetno srce mu je okruženo muževnim komponentama. Početak je ljutkasto svež sa visokim notama u kojima se nalazi lavanda, palisander, muškatna žalfija, bergamot.

Christian Dior Fahrenheit

Parfem je lansiram 1988. godine.

Od samog početka prati ga velika popularnost. Nenametljiv i intenzivan miris koji je u isto vreme muževan, senzualan i nežan. Drveni miris blago začinjen sa notama cveća, orijentalne sandalovine, pačulija i kedra.

Celvin Klein Eternity For Men

Eternity je predstavljen 1989. godine.
Od samog početka pratila ga velika popularnost. Eternity je napravljen da obeleži svadbu Calvin Kleina, simboliše povratak istinitim vrednostima kao što su ljubav i porodica. Za američko društvo, ovaj parfem je bio izrazito aktuelan, u potrazi za osloncem uoči globalnih izazova moderne krize. Reklamna kampanja je napravljena u crno-beloj boji da naglasi neprolaznu vrednost poruke Eternity. Parfem sadrži osvežavajuće začinske mirise koji se otvaraju notama lavande, zelenim notama petit graina i mandarine. U srce se nalaze cvet narandže, korijander, đurđevak i smreka. Topao trag drvenih nota, ublažuje oštri travnati utisak.

Joop Homme

Parfem je kreiran 1989. godine.

Prefinjen muški parfem koji donosi senzualni orijentalni miris koji počinje svežim citrusnim akordima mandarine, bergamota, limuna i cveta narandže. U srcu ovog privlačnog, egzotičnog, sofisticiranog i blistavog parfema su jasmin, heliotrop, đurđevak, kardamon i cimet, dok se osnova parfema sastoji od mešavine nota sandalovine, tonke, pačulija i vanile.

Issey Miyake L'eau d'Issey Pour Homme

Parfem je kreiran 1994. godine.

Sadrži veoma retke i neobične komponente za osećaj bezgranične i vanvremenske slobode. L'eau d'Issey pour homme je kreiran tako da bude pogodan za sve prilike.

Kako bi postigao svoju univerzalnost sadrži drveni vodeni miris sa bodrim Yuzu u visokim notama, kojem se pridružuju bergamot, limun i Tarragon. Pojavljuju se dva nova izdanja 2009. godine u bočicama nepromenjenih kompozicija, L'Eau d'Issey Pour Homme i L'Eau d'Issey Pour Homme Intense.

Jean Paul Geaultier Le Male

Napravljen je 1995. godine.

Izrazito privlačan i zavodljiv muški parfem koji kao magnet privlači žene. Ovaj parfem zavodi upravo zbog svoje jedinstvenosti. Baziran na kontrastima tradicionalnog i smelog, svežeg i blagog, jakog i senzualnog. Nalazi se u bočici koja ima istu tematiku kao bočica ženskog parfema, samo što prati konture muške figure i ističe neosporivi seksipil. Klasična pomorska majca koja je oslikana na istoj šalje poruku da je ovaj parfem suština savremenog muškarca. Lavanda predstavlja tradiciju, a vanila toplinu i nežnost, dodate su još note nane, cimeta, bergamora, kima i cveta narandže.

Givenchy Pi

Parfem je napravljen 1998. godine.

Namenjen je za večite istražitelje, ljubitelje senzualnih eksperimenata. Miris sadrži drveni, senzualni miris. Bosiljak, ruzmarin, taragon i neroli unose u kompoziciju svežinu koja je generalno topla orijentalna sa izraženom drvenom notom drveta Guaiac.

Chanel Allure Homme Sport

Parfem je predstavljen 2004.

Svežiji i oštriji u odnosu na Allure Homme. Sa početkom koji je kristalno čist, sa zastupljenim aldehidima i notama vode. Zatim se ističe drveni začinski karakter, koji nije orijentalno težak zahvaljujući vetiveru, njega prate senzualni mošus, tonka i amber.

Gucci by Gucci Pour Homme

Predstavljen je u septembru 2008. godine.

Muževan, luksuzan, savremen i elegantan miris brenda Gucci. Parfem se otvara notama bergamota, čempresa i ljubičice. Srce sačinjava duvan i jasmin, dok je osnova parfema mešavina pačulija, olibanuma, elemija, ambera i kože.

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Podešavanje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.