Ukoliko imate reklamaciju na parfem i isti želite da vratite, možete to učiniti u roku od 14 dana od datuma preuzimanja, pri čemu parfem mora biti u orginalnoj ambalaži i nekorišten.
Postupak vraćanja parfema je sledeći:
Parfem upakovati u zaštitnu kutiju ili kovertu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta.
Parfem predati kurirskoj službi, platiti troškove transporta.
Kada parfem stigne i mi se uverimo da je isti kupljen kod nas, da nije otvaran ili fizički oštećen(npr.-tokom transporta), u tom slučaju možete tražiti zamenu za drugi parfem ili povrat plaćene vrednosti parfema(cena na sajtu), umanjenu za troškove koje je Parfemshop imao prilikom prvobitnog slanja paketa na vašu adresu.
Ukoliko je došlo do oštećenja parfema prilikom transporta, u tom slučaju morate što pre da se obratite kurirskoj službi(broj telefona se nalazi na računu dobijenog od kurira) kako bi se napravio zapisnik o oštećenju paketa jer, u suprotnom, nismo u mogućnosti da uvažimo reklamaciju.
Ukoliko se napravi zapisnik od strane kurirske službe, oštećeni parfem biće zamenjen i dostavljen kupcu bez bilo kakve nadoknade ili drugih troškova i u što kraćem vremenu.
Reklamacije da parfem ne izgleda ili ne miriše kao ranije nismo u mogućnosti da uvažimo iz više razloga:
- Tokom vremena parfem prolazi kroz promene koje najčešće nastaju kada se proizvodnja vrši na više lokacija kao na pr. Bvlgari, Laura Biagiotti... koji se proizvode istovremeno u Italiji i Engleskoj.
- Zadnjih godina(decenija) veliki problem parfemske industrije je zabrana korišćenja supstanci životinjskog porekla, koje se zamenjuje veštačkim ili supstancama biljnog porekla, što može rezultirati promenom note ili trajnosti parfema.
Naš predlog je da se pre kupovine raspitate o parfemu koji želite kupiti u parfimerijama odnosno preko interneta na primer www.punmiris.com ili www.ana.rs gde možete doći do mnogih korisnih informacija.
Želimo vam prijatnu kupovinu!